onsdag 24. februar 2010

sengesliter

Skal vel innrømme at det jeg bruker mest tid på om dagen er å slite ut senga... Ingen bekymringer, jeg er ikke syk!!

Imorgen er det damestafett, men jeg er bare reserve. Det betyr at jeg har forberedt meg på konkurranse, men mest sannsynlig skal heie. De siste dagene har stort sett bestått i en skitur på morgenen, heiing eller stavpost på skirenn, avslapping i senga med en god bok eller film, litt kortspill og annet tidsfordriv.

Det er jo endel annet å finne på her. I Whistler er det gode muligheter for shopping, cafébesøk, en god middag eller bare litt folkeliv. Men de siste dagers tunge gråvær, samt at jeg strengt tatt skal forberede meg til en konkurranse, gjør at jeg har holdt meg i utøverlandsbyeng. Imorgen går stafetten, og da skal jeg heie som aldri før!! Så skal jeg feire etterpå:-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Æ lur på kor det vart tå dæ! Trøysta er: "intet nytt er godt nytt!
    Lars.

    SvarSlett