onsdag 17. februar 2010

Slapper av igjen

Etter en lang dag, ligger jeg nå langflat på sofaen. Smågodt i skålen og stearinlys på bordet - stemninga er med andre ord god :-)

For første gang siden jeg ankom Canada, var det skikkelig godvær idag!! Jeg angrer på at jeg ikke smørte meg inn med solfaktor idag morges. Spørs om den tynne huden i venstre side av ansiktet mitt hadde så godt av den sterke sola. Men gjort er som kjent gjort...

Klassisk sprint i en løype på ca 4 min. Det er tøft for de aller fleste. Det ble tøft for meg også, men med gode ski og en ganske god dag gjorde jeg meg ikke helt bort. Det ble 7.plass og bestenotering for i år. Likevel var jeg ganske skuffet, fordi jeg bare var noen få tideler fra å gå videre på tid. Det føles som om marginene ikke var helt på min side.
Men sett i et litt større perspektiv var det veldig bra! Jeg er på vei tilbake til gamle takter :-) Så får jeg spare marginene til jeg kan kjempe om de store tingene!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med et flott løp i går Astrid!

    Utrolig imponerende med tanke på skadene du pådro deg i sommer

    Lykke til videre :D

    SvarSlett
  2. Vi ble kjempeimponerte i går og er veldig stolt av deg, Astrid. Gratulerer med debuten, og lykke til videre. Vi føller med og heia'er!

    SvarSlett
  3. Sej gået kusine, du har mange stolte fans i Danmark lover jeg:)

    Glæder mig til at se dig i stafetten forhåbentlig:)

    Knus Kristin

    SvarSlett
  4. Hej Astrid
    Nå er det ikke langt unna upp till toppen. Det må väre som å vinne gull inne i seg å klare det du har gjort.
    Bok i Kalmar, Sverige og hörer vad de sier på svensk TV og de är veldigt imponert.
    Anders Blomqvist sier du är en fighter.
    PS! en som er litt trött av all drittprat mellom Sverige och Norge. Där er nivåen langt under gull

    /Kaj

    SvarSlett
  5. Hei Astrid!
    Gratulerer med kjempeinnsats! Å vere så tett i hælane på medaljevinnarane, som du var på sprinten,-ja det er ein prestasjon i særklasse!Sjølvsagt måtte det vere bittert, ikkje å få bli med i finaleheatet, når du var så snublande nær. Men du viser stadig framgang.Eg kjenner meg ganske trygg på at du har mykje meir reservekraft på lager enn konkurrentane dine!
    Når ein, i opptreningsperioden, brekk både rygg og alboger,ja,då stiller ein med mindre kapasitet, enn utan eit slikt "uhell". Dette kan ikkje bortforklarast!
    Takk for fin informasjon. Det må vere ei fantastisk oppleving å vere med i eit OL!
    Lykke til videre!

    Beste helsing Lars

    SvarSlett
  6. Rå sprint Astrid! Jeg synes du imponerte stort! :) Og nå må det være kjempegøy å være norsk i Canada! Topp, topp stemning foran alle tv-skjermer her hjemme. Nyt dagene :)

    Hilsen en som gjerne skulle vært der å heiet, og hjulpet til. (eller aller helst vært en av utøveren;) hehe, det må være ubeskrivelig. å drømme er vel lov)
    Spre glede og humør, det er så moro å se folk som smiler, ler og jubler.

    SvarSlett
  7. hei astrid

    i dag er det virkelig en av de store tingene som står for tur. Lykke til!

    SvarSlett